Використання здоров’язбережувальних технологій у дошкільному закладі

На сьогоднішній день, збереження здоров’я є однією із актуальних проблем. Навіть з’явилось таке поняття в освітній системі дошкільних установ як "здоро’язбережувальні технології".

Що ж таке "здоров’язбережувальні технологіі"? Це система певних заходів, що через взаємозв’язок і взаємодію всіх факторів освітнього середовища, допомагає зберігати здоров’я дитини під час навчання і розвитку.

Провідною думкою дошкільної освіти є не лише збереження здоров’я вихованців, а й формування у них звичок здорового способу життя.

Дошкільний вік є тим періодом життя людини, коли закладається фундамент для всього: формується характер дитини та його поведінка в соціумі, йде активний процес становлення функціональних систем організму, розвиток органів. Саме цей період є вирішальним для фізичного та психічного розвитку дітей дошкільного віку. Дуже важливо не пропустити цей етап і вчасно сформувати у вихованців звичку до здорового життя, дати всі необхідні докази на користь систематичних занять спортом та чудового фізичного здоров’я.

На даний час, виділяють декілька найпопулярніших інноваційно – оздоровчих технологій. Серед них:

  • пальчикова гімнастика (вправи, ігри, картинки),
  • дихальна гімнастика,
  • імунна гімнастика,
  • гідро аеробіка,
  • психогімнастика,
  • ігри – енержайзери,
  • вправи з стретчінгу.

Застосування нових здоров’язбережувальних технологій у роботі відповідних закладів освіти дає змогу підвищити ефективність виховного процесу, за рахунок правильного формування орієнтирів щодо здорового способу життя вихованців. Це суттєво полегшує задачу педагогів і батьків у вихованні дітей.

Через статистичні дані та моніторинг здоров’я дітей, варто внести невеликі корективи у інтенсивність технологічних впливів та додати індивідуальну роботу з кожною дитиною. Для реалізації всього вище сказаного потрібно спочатку створити відповідні умови. Повноцінний розвиток дитини у всіх дошкільних закладах освіти можливий за наявності спортивних майданчиків та спортивних залів, зі стандартним та нестандартним обладнанням.

З урахуванням вікових особливостей, у кожній групі дітей мають бути спеціальні куточки фізичної активності. Також, кожна вікова група відрізняється своїм режимом фізичної активності і це необхідно врахувати при розробці комплексу загартування вихованців, наприклад. Ігри та вправи, що зміцнюють здоров’я дітей повинні бути основою будь-якої фізичної активності.

Висновки

Отже, щоб підвищити результати навчально-виховного процесу, сформувати в учасників цього процесу відповідні навики, які мають метою удосконалення здоров’я вихованців, потрібно ввести здоров’язбережувальні технологіі у роботу дошкільного закладу та створити відповідні умови для їх ефективної роботи.

/Files/images/2а.jpg

Веселі зустрічі

/Files/images/0.jpg

Черепашки

/Files/images/1а.jpg

Повітряні пакети

Кiлькiсть переглядiв: 14

Календар

Попередня Грудень 2019 Наступна
ПВСЧПСН
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031