Шляхи оптимізації рухової діяльності дітей дошкільного віку в умовах ЗДО

Слід відмітити, що Базовий компонент дошкільної освіти повністю розкриває зміст фізичного виховання у дошкільних закладах і повністю відповідає базовим вимогам освіти дошкільнят. Міністерство освіти и науки України має ряд методичних рекомендацій та інструкцій, які є базою для виховання дітей у відповідних закладах. Згідно них, інструкторами з фізкультури та вихователями проводиться підтримка та удосконалення фізичного стану організму вихованців. Існують цілі комплекси, що допомагають зміцнити здоров’я дітей, а також ряд загартовуючих процедур.

/Files/images/IMG-d75a3ab717730a9956dd287dbf05d246-V.jpg

Вихователі намагаються підібрати комплекси вправ так, щоб дитина не тільки досягала результатів у фізичному плані, а і отримувала задоволення в процесі їх виконання.

На думку експертів, в такому молодому віці важливо розвивати в першу чергу витривалість молодого організму, його спритність та силу. Адже володіючи цими навиками молодий організм надалі легко засвоює нові вміння, сприймає зміни навколо та швидко до них пристосовується без шкоди та стресу для себе. Враховуючи особливості організму кожної окремо взятої дитини не важко зрозуміти іі сильні сторони і розвивати їх, як фізичні навички так и розумові.

Дуже важливо створити умови для підтримання оптимального рухового режиму дітей дошкільного віку. Сюди входять:

  • рухливі ігри з іншими дітьми та дорослими,
  • прогулянки на свіжому повітрі,
  • щоденна зарядка,
  • заняття з фізичної культури,
  • спортивні розваги тощо.

Це все є біологічною потребою молодого організму, але варте подумати про певну систему, щоб дотриматися балансу між активною і пасивною фазою.

/Files/images/IMG-833056859871671cab9a7de30c8df570-V.jpg

Ранкову гімнастику спеціалісти радять проводити вранці, коли дитина прокинулась. Максимальний оздоровчий ефект досягається при умові проведення її на свіжому повітрі.

Виконувати одні і ті ж вправи кожного дня дуже швидко набридає не лише дитині, але і будь-якому дорослому. Тому варто іноді змінювати форму активності. Це можуть бути пробіжки або активні ігри, вправи з використанням різного дитячого інвентарю, танцювальна гімнастика чи смуга перешкод, яку потрібно швидко подолати.

Також, дітям гімнастика потрібна і після денного сну. Її можна виконувати навіть у ліжку, а потім змінити комплекс вправ, використовуючи тренажери чи так звані доріжки «Здоров’я». Тут варто виконувати вправи тільки під керівництвом вихователя, щоб запобігти небажаних травм.

Але і цього мало для активного дитячого організму. Рухомий режим обов’язково включає в себе заняття фізкультурою мінімум тричі на тиждень. Традиційно, під час проведення таких занять, інструктор або вихователь використовує: рухливі та сюжетні ігри, тренування та комплекси вправ на тренажерах, танцювальні завдання.

Варто відмітити, що саме творчий і неординарний підхід педагогів дає найбільшу ефективність для фізичного розвитку дошкільників.

Хіба ж можна працювати з дітьми по чітко заданому сценарію чи схемі, яку тобі дали?

Думаю, що діти швидко втратять цікавість, а вихователь фокус уваги. Тут важливо спостерігати за вихованцями, проводити аналіз їх фізичного стану і постійно підгримувати цікавість, тобто інтерес до фізичного навантаження. Варто вносити корективи, якщо та чи інша вправа не приносить очікуваного результату чи не так впливає на організм, як потрібно нам.

Фізичний розвиток дитини та її здоров’я є основою щасливої нації.

/Files/images/75196419_549911122467931_8381513195063345152_o.jpg

/Files/images/75561628_549911135801263_1285847065926041600_o.jpg

/Files/images/72721284_549911029134607_6361621381771165696_o.jpg

/Files/images/74930269_549911145801262_6815003541195718656_o.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 11

Календар

Попередня Грудень 2019 Наступна
ПВСЧПСН
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031