Формування здорового способу життя
у дітей дошкільного віку

Духовне і моральне здоров’я можливе, в першу чергу, при чудовій фізичній формі.
Збереження та зміцнення його невідривно пов’язане з відношенням людини до свого самопочуття. Показати дітям як важливо не лише зберегти природні фізичні дані, а і вдосконалити та розвивати їх є чи не найголовнішою ціллю дошкільних закладів освіти.

/Files/images/charge_children_cactus_54092_1680x1050.jpg

Відомо, що фундаментальні властивості особистості та поняття здорового тіла та духу формуються саме у раньому віці. Не лише члени сім’ї повинні створювати найкращі умови для такого необхідного фізичного розвитку дітей дошкільного віку, а і дошкільні закладі, які відвідує дитина. Саме в цей час закладаються основи основ здоров’я, а разом з ними формуються важливі для повноцінного життя навички та знання, які допомагають розвиватись фізично і духовно. Це говорить про важливість фізичного виховання, головною метою якого є оздоровлення та всебічний розвиток вихованців.

Існує чимало різних форм та методів, які спрямовані на позитивну мотивацію, та пріоритет надається активним методам. Їх основа - демократичній підхід, що сприяє ініціативі реалізації власного бачення. Чимало вихователів використовують традиційні (загальновідомі тривалий час) методи, такі як:

  • спостереження та пояснення,
  • позитивний і негативний приклади,
  • виховання нових звичок,
  • самоконтроль
  • тощо.

Ці методи також мотивують дітей вести здоровий та активний спосіб життя. Серед нетрадиційних методів особливо еффективними і найчастіше використовуваними є рефлексотерапія та саморегуляція. Такі способи варто приміняти одночасно, адже вони є взаємодоповнюючими. Описаний порядок цінностей , що направлений на збереження, відновлення та вдосконалення здоров’я і є головною мотивацією вести правильний та фізично-оздоровчий спосіб життя.

У дошкільних закладах виділяють три групи завдань, метою яких є фізичне виховання дітей. Сюди відносять різноманітні оздоровчі активні дії, інша
активність, що повинна розвивати фізичні якості та виховання основ культурно-гігієнічних навичків.

Слід сказати, що дана робота проводиться у різних формах, наприклад:

  • фізичні заняття;
  • оздоровчо-профілактичні заняття(вітамінотерапія, загартовування, фітотерапія);
  • систематична ранкова гімнастика, плавання, рухливі ігри, денна фізкультура, «Години здоров'я», пальчикова гімнастика, спортивні свята, розваги та туристичні піші прогулянки;
  • проведення різноманітних заходів, де приймають активну участь батьки (за умови присутності медичного працівника);
  • знайомство батьків з досягненнями їх дітей (відкриті заняття,та інші заходи, інформаційні куточки тощо).

Всі ці аспекти теорії дають можливість для формування здорового варіанту життя дитини, що суттєво впливає на саму культуру суспільства і цей вплив має позитивний характер.

На допомогу вихователям пропонуємо авторські презентації

  1. "Здоровий спосіб життя"
  2. "Валеопаузи та валеохвилинки"
Кiлькiсть переглядiв: 12

Календар

Попередня Грудень 2019 Наступна
ПВСЧПСН
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031