• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Правила поведінки учасників освітнього процесу в закладі дошкільної освіти

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

/Files/images/pravila_povednki/images.jpg


Шановні батьки!

Навчіть, будь ласка, дітей дотримуватись наступних правил:

ПРИХОДИТИ ВЧАСНО В ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. ПРИЙШОВШИ ЗРАНКУ, ОБОВ'ЯЗКОВО ПРИВІТАЙСЯ З ДОРОСЛИМИ ТА ДІТЬМИ

/Files/images/pravila_povednki/photo20201123234840.jpg

ГРАЙ З ДІТЬМИ ДРУЖНО

/Files/images/pravila_povednki/photo20201123234836_2.jpg

НА ЗАНЯТТЯХ БУДЬ УВАЖНИМ!
ОДИНЬ ГОВОРИТЬ - ІНШІ СЛУХАЮТЬ

/Files/images/pravila_povednki/photo20201123234834.jpg

ЯКЩО ЩОСЬ ТУРБУЄ - СКАЖИ ВИХОВАТЕЛЮ

/Files/images/pravila_povednki/photo20201123234837.jpg

ЯКЩО КОГОСЬ ОБРАЗИВ - ПОПРОСИ ВИБАЧЕННЯ!

/Files/images/pravila_povednki/photo20201123234836.jpg

БУДЬ ОХАЙНИМ! БЕРЕЖІ ІГРАШКИ І ВЛАСНІ РЕЧІ

/Files/images/pravila_povednki/photo20201123234838_2.jpg

ЯКЩО ХОЧЕШЬ ПРИЄДНАТИСЯ ДО ГРИ - ДОМОВЛЯЙСЯ З ДРУЗЯМИ

/Files/images/pravila_povednki/photo20201123234839.jpg

ПОГРАВ - ПРИБЕРИ ІГРАШКИ

/Files/images/pravila_povednki/photo20201123234838.jpg

ЯКЩО ПРИЙШЛИ БАТЬКИ,
ПОПЕРЕДЬ ВИХОВАТЕЛЯ, ЩО ЙДЕШ ДОДОМУ

/Files/images/pravila_povednki/photo20201123234835.jpg

Шановні батьки!

Ми раді, що Ваша дитина відвідує наш заклад дошкільної освіти, у нас працюють кваліфіковані педагоги.

Нагадуємо Вам:

Заклад дошкільної освіти це будинок турботи і любові, тому, не лякайте дитину дитячим садом, коли він Вас не слухається.
Приходячи вранці, привітайтеся з працівниками закладу особливо з вихователями, адже вони щодня замінюють Вашим дітям мам і тат
Прийом дітей здійснюється з 6.30 до 8.00. Своєчасний прихід у заклад дошкільної освіти - необхідна умова правильної організації освітнього процесу. Вихователі готові поспілкуватися з Вами вранці до 8.00 і ввечері після 17.00. Педагог працює з групою дітей, і відволікати його не рекомендується!
Про можливе запізнення попередьте завчасно.
Незалежно від причин, з яких дитина залишилася вдома, до 8.00 обов'язково повідомте вихователя. Це необхідно, щоб вчасно зняти дитину з харчуванняі не оплачувати пропущені дні
Нагадуємо, здійснювати оплату за харчування дитини необхідно до 10 числа поточного місяця. Адже якість харчування дітей безпосередньо залежить від надходження коштів батьківської плати.
Приводьте до закладу тільки здорову дитину. Недолікована дитина не тільки може захворіти сама, але і наражає на небезпеку здорових дітей! Слід повідомляти вихователям про стан здоров я дитини вдома, про будь – які падіння та ушкодження, а також скарги дитини на погане самопочуття.
Якщо дитина захворіла, необхідно повідомити вихователя або сеструмедичну старшу про її хворобу. Замовчування про хворобу дитини може призвести до спалаху захворювання в колективі.
Неприпустимо відправляти дитину до закладу дошкільної освіти саму, без супроводу дорослого. Увечері вихователь зобов’язаний передати дитину батькам або іншій особі, яка за їх дорученням прийшла за дитиною. Вихователь не має права віддавати дитину неповнолітнім дітям та батькам у нетверезому стані. Слід заздалегідь проінформувати вихователя про осіб, яким батьки поручають приводити дитину до закладу та забирати її з нього.
Залиште вихователям всі свої контактні телефони, за якими з Вами можна швидко зв’язатися на випадок непередбачених обставин
У шафі дитини мають бути гребінець та носова хустинка, а на верхньому одязі – петелька. Також у дитини має бути змінне взуття, змінний та запасний одяг
Приводити дитину до закладу дошкільної освіти в чистому одязі, у взутті, що відповідає розміру її ноги та санітарно – гігієнічним вимогам. З метою запобігання травматизму заборонено одягати дитині шльопанці, незручне взуття. Одяг дитини повинен відповідати сезону
Просимо Вас простежити, щоб у кишенях дитини не було гострих, ріжучих, колючих і дрібних предметів, цукерок і жувальних гумок.
За іграшками, принесеними з дому, вихователі відповідальності не несуть.
Не рекомендуємо одягати дитині золоті та срібні прикраси, давати з собою дорогі іграшки, а також іграшки які імітують зброю.
У групі дітям не дозволяється бити і ображати один одного; брати без дозволу особисті речі, в тому числі і принесені з дому іграшки інших дітей; псувати і ламати результати праці інших дітей.
Дітям не дозволяється "давати здачі", нападати один на одного, це вимога продиктована міркуваннями безпеки кожної дитини.
Пам'ятайте, що в закладі працює практичний психолог, до нього можна звернутися за консультацією та індивідуальною допомогою.
Спірні і конфліктні ситуації потрібно вирішувати у відсутності дітей. Якщо ви не змогли вирішити будь-яке питання з вихователями групи, зверніться до вихователя-методиста або директора.
Намагйтеся знати всіх фахівців, що працюють з Вашими дітьми в обличчя і на ім’я по батькові, для того, щоб звернутися до них з виникаючими у Вас проблемами у вихованні та навчанні Вашої дитини, щоб привчати дитину до етикету з малих років, обговорюючи з ним його життя в дитячому садку. Наприклад: Яку пісеньку ти сьогодні співав разом з дітками і Наталією Миколаївною на музичному занятті? , А не Що ти співав разом з тіткою, яка грає на піаніно?
Ви завжди можете домовитись про зустріч з педагогами і фахівцями закладу, задати всі питання щодо своєї дитини. На батьківських зборах обговорюються загальні питання не тому, що нема чого сказати про кожного, а тільки через етичні міркування.
Загальні і групові батьківські збори відвідувати не тільки обов’язково, але і дуже пізнавально.
Частіше звертайте увагу на інформацію, яка знаходиться на інформаційному стенді ЗДО та офіційному сайті. Ви знайдете багато корисного для себе в справі виховання дітей, а також інформацію про життя Вашої дитини в групі: зміст програми, за якою працює група, розпорядок дня, оголошення, меню
Цікавтеся у вихователів успіхами і невдачами Вашого малюка, а не тільки тим, хто його образив, і що він сьогодні їв. Не забувайте звертати увагу на рукотворний працю дитини (малюнки, вироби), хвалити дитину і. педагога.
Будьте активними батьками, не бійтеся питати, висловлювати свою думку, рекомендувати щось, головне — робити це коректно. Не соромтесь! Пропонуйте свою допомогу!

Будьмо взаємно ввічливі!

/Files/images/FB_IMG_1610909525441.jpg

/Files/images/FB_IMG_1610909534166-а4.jpg

/Files/images/FB_IMG_1610909538401-a4.jpg

/Files/images/FB_IMG_1610909550064.jpg

/Files/images/FB_IMG_1610909546220.jpg


Етичний кодекс працівники закладу освіти

1. Працівник закладу освіти поважає Закони України та норми міжнародного законодавства і визнає свою особисту відповідальність перед дитиною і законом. Виконує свою місію з любов’ю та повагою до життя дитини.

2. Діяльність працівника спрямована на всебічний розвиток дитини з метою виховання свідомого громадянина та допомоги в його адаптації до життя в суспільстві.

3. У своїй професійній діяльності працівник дотримується переваги інтересів дитини перед власними інтересами, балансу професійних інтересів, інтересів колег та батьків.

4. Працівник, за всіх обставин, повинен прагнути знайти порозуміння з дитиною, морально її підтримати, допомогти дитині коректно та дбайливо.

5. Працівник вміє створювати в дитячому колективі атмосферу доброзичливості, взаємопідтрнмки, взаємодопомоги, творчої співпраці, зацікавленості.

6. Працівник закладу відмовляється у вихованні від авторитарності та категоричності і виконує свій обов’язок без погроз, примушення і насильства.

7. Працівник закладу приймає на себе особисту моральну відповідальність за всебічний розвиток дитини.

8. Працівник використовує всі необхідні для досягнення позитивного педагогічного результату засоби, сучасні знання, методи педагогіки, психології та виховання.

9. Працівник закладу поважає психофізичну і духовну цілісність, моральні ідеали, особисту честь і гідність дитини та сприяє їх розвитку.

10. Працівник виявляє професійніш такт і високу культуру в спілкуванні та роботі з дитиною та родинами вихованців.

11.Працівник та батьки мають бути єдиною командою у вихованні, розвитку та навчанні дитини.

12.Професійна компетентність та авторитет працівника базується на його здатності бути стриманим, чуйніш, чутливіш, доброзичливіш, принциповим, творчим, здатним засвоювати новіш досвід і передати його іншим.

13.Працівник закладу відповідальний за безперервне підвищення та удосконалення професійного рівня та самовдосконалення.

14.У професійній діяльності працівник чесний і порядній. Він поважає права, законні інтереси, честь, гідність, репутацію та почуття осіб, з якими спілкується.

15. Працівник уникає проявів негативних емоційних реакцій, які принижують його людську гідність.

16. Працівник дотримується педагогічної етики, високого рівня культури поведінки, поводиться стримано та тактовно, зберігає самоконтроль і витримку.

17. Працівник закладу поважає права іншого працівника як людини та фахівця.

18. Взаємини між працівниками закладу будуються на підставі колегіальності, толерантності, рівноправності, чесності, справедливості, порядності та довіри, а також готовності поділитися своїми професійними зананнями та досвідом.

/Files/images/pravila_povednki/МВ-МИНИАТЮРА-МОЙ-ВОСПИТАТЕЛЬ-400x373.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 1238

Календар

Попередня Грудень 2022 Наступна
ПВСЧПСН
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031