• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична сторінка

Методична робота в ДНЗ

Центром методичної роботи в ЗДО № 42 «Сонечко» є методичний кабінет. Вихователь-методист Л.І. Месьянінова проводить методичну роботу з педагогічними кадрами на основі вивчення результатів освітньо-виховного процесу, а також якісного та кількісного складу працівників та моніторингу їх досягнень. Створено систему взаємопов'язаних заходів і дій, спрямованних на всебічне підвищення професійної майстерності кожного вихователя, на узагальнення і розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу та на досягнення оптимальних результатів навчання, виховання і розвитку дошкільників.

Заклад дошкільної освіти здійснює освітню діяльність відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», Статуту ЗДО № 42, керуючись основними державними документами, що регламентують діяльність закладу. Зміст дошкільної освіти в ЗДО № 42 в межах Базового компоненту дошкільної освіти визначається комплексною освітньою програмою розвитку дітей «Дитина в дошкільні роки» (нова редакція) та програмою розвитку дітей від пренатального періоду до трьох років «Оберіг». Педагогічний колектив у взаємодії з батьками вихованців співпрацювали над створенням ігрового предметно-розвивального середовища, необхідних умов для розвитку, потреб і інтересів кожної дитини, для її зростання, фізичної досконалості.

Організація освітнього процесу здійснюється в україномовному режимі згідно з Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про засади державної мовної політики» (із змінами, внесеними згідно з Кодексом№ 269-VIII від 19.03.2015), листа МОНУ від 07.10.2016 № 1/9-542 «Щодо застосування державної мови».

Основними завданнями методичної роботи в нашому ЗДО є:
  • вивчення та впровадження перспективного педагогічного досвіду;
  • збагачення педагогів новими, інноваційними методами та засобами навчання;
  • постійне вдосконалювання навичок самоосвіти, надання педагогу кваліфікованої допомоги, як у питаннях теорії, так і в практичній діяльності, у підвищенні результатів його педагогічної праці;
  • створення такого освітнього простору, де повному обсязі реалізовано творчий потенціал педагогічного колективу і кожного зокрема.
Форми організації методичної роботи в закладі досить динамічні. Вибір конкретної з них залежить від:
  • педагогічної культури та активності вихователя;
  • конкретних завдань самоосвіти над якими він працює;
  • морально-психологічного клімату в педагогічному колективі;
  • якості аналізу результатів моніторингу діяльності педагогів;
  • інноваційної відкритості;
  • особливостей організації освітнього процесу з дітьми.

Структура методичної роботи в ЗДО відповідає вимогам МОН України про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами.
В роботу педколективу впроваджуються масові (педради, педагогічні читання, семінари, міні МО), групові (семінари-практикуми, творчі лабораторії, Майстер клас «Творчих педагогів») та індивідуальні (стажування, самоосвіта, виконання курсових завдань, консультації передбачені річним планом тощо) форми роботи.
В методичному кабінеті створені належні умови для підвищення професійного рівня та формування інноваційної компетентності педагогів. Вдало поєднанні колективні, групові та індивідуальні форми методичної роботи сприяють ефективному росту фахової майстерності вихователів.
Здійснюється планування на навчальний рік курсової перепідготовки педагогів. Особлива увага приділяється визначенню тем курсового завдання. Практикуються звіти вихователів про проходження курсової перепідготовки на педгодинах.

Науковий рівень методичної роботи

Зміст методичної роботи в закладі будується на основі державних документів про освіту, науково-педагогічних досліджень, навчальних планів, програм, новинок психоголо-педагогічної літератури, інструктивно-методичних матеріалів з проблем організації методичної роботи, інформації про перспективний педагогічний досвід.

Велика увага приділяється спрямуванню зусиль педагогічного колективу на реалізацію сучасного особистісно орієнтованого підходу до дітей, який передбачає:

  • виявлення і розвиток художньо-творчих здібностей та нахилів дитини;
  • набуття нею соціального досвіду через мовленнєву компетентність;
  • збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я;
  • бажання усвідомлювати себе як особистість.

Забезпечення системи та змісту в здійсненні
навчально-виховного процесу

Організація освітньої роботи в ЗДО здійснюється відповідно до Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Базового компонента дошкільної освіти (2012 р.), Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, Положення про дошкільний навчальний заклад Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затверджений наказом Міністерства охорони здоров`я України від 24.03.2016 № 234), інших нормативно-правових актів, відповідно до вимог Комплексної освітньої програми «Дитина в дошкільні роки» рекомендованої Міністерством освіти і науки України (лист від 16.06.2016р. № 1/9-315)

Річний план роботи дошкільного закладу складається на основі глибокого аналізу, зробленого за минулий рік; комплексного вивчення результатів, здобутків, педагогічних знахідок. До річного планування залучаються всі педагоги закладу, враховуючи їхню кваліфікацію, творчі здібності, можливості, їхні запити, побажання, зауваження. Щорічно у травні місяці проводиться колоквіум педагогічних працівників щодо планування роботи ЗДО «Аналіз, завдання, перспективи». Види і форми планування освітнього процесу в закладі обговорюються та схвалюються педрадою на початку навчального року.

Кiлькiсть переглядiв: 193

Календар

Попередня Жовтень 2017 Наступна
ПВСЧПСН
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031