Пріоритетні напрями роботи педагогічного колективу

на 2023 – 2024 навчальний рік

Відповідно до виявлених досягнень, недоліків, запитів батьків та державних вимог, з метою створення найкращих умов для розвитку дітей, зміцнення їх психофізичного здоров’я, педагогічний колектив дошкільного закладу спрямовує свою діяльність на вирішення таких пріоритетних завдань:

1.Вивчення нових напрямків використання цифрових інформаційних ресурсів для ефективного здійснення дистанційної освітньої діяльності й надання психологічної підтримки всім учасникам освітнього процесу.

Шляхи реалізації:

- впровадження організації синхронного (онлайн-заняття) та вдосконалення проведення асинхронного (запис відео-заняття) навчання, систематичного освітнього процесу з дітьми раннього та дошкільного віку;
- вдосконалення форм навчання педагогічних працівників щодо організації якісної дистанційної роботи;
- оволодіння педагогами новими цифровими ресурсами;
- впровадження педагогами інноваційних технологій, новітніх досягнень;
- партнерська взаємодія між батьками та педагогічним колективом, надання психолого-педагогічної, методичної, та технічно-практичної допомоги використовуючи різноманітні канали комунікації.
- вдосконалення професійної компетентності педагогів шляхом самоосвіти і саморозвитку через вдосконалення особистого мовленнєвого розвитку, опанування сучасних технологій;
- створення сучасного освітнього середовища в групах з використанням інноваційних технологій і сучасних методів навчання.

2. Вдосконалення форм роботи з формування соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку шляхом зміцнення національної ідентичності, виховання ціннісного ставлення до своєї родини, як частини свого народу, його історії, традицій і культури.

Шляхи реалізації:

- мотивування педагогів активно використовувати здобутки української культури і мови, спонукати їх виховувати у своїх вихованців любов до рідної мови та почуття власної національної гідності;
- формування культурних цінностей особистості, адекватного сприйняття позитивної оцінки дитини іншими дітьми та дорослими;
- збагачення, активізації й уточнення лексичного запасу дітей дошкільного віку засобами народознавства;
- використання ігрових прийомів навчання засобами літературної спадщини українського народу;
- підвищення рівня мовленнєвого розвитку дітей раннього та дошкільного віку; формування у дітей вміння адекватно й доречно спілкуватися рідною мовою, висловлювати свої думки, бажання, наміри, прохання, тощо.
- підвищення компетентності педагогів та батьків щодо впровадження інноваційних методик і технологій спрямованих на формування особистості та всебічний розвиток дітей.

3. Активізувати роботу з формування свідомого ставлення до власної безпеки, навичок безпечної поведінки та стресостійкості, збереження життя і здоров’я всіх учасників освітнього процесу за допомогою інноваційних технологій

Шляхи реалізації:

- оволодіння педагогами та батьками навичок цифрової безпеки;
- оволодіння учасниками освітнього процесу знаннями про мінну безпеку;
- оволодіння елементарними навичками самодопомоги, психологічної допомоги дитині/дорослому у стані стресу;
- організація психолого-педагогічної підтримки та супровід усіх учасників освітнього процесу;
- проведення різноманітних форм роботи спрямованих на формування у дітей ціннісних життєвих навичок: культури ненасильницької, безконфліктної комунікації, здорового та безпечного способу життя, навичок збереження власного життя та здоров’я, а також запобігання небезпечній поведінці;
- підвищення у батьків відчуття соціальної і особистої відповідальності за повноцінний та безпечний розвиток своїх дітей.
Кiлькiсть переглядiв: 1306

Календар

Попередня Березень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031