МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ За 2021-2022 н.р.

Метою проведення моніторингового дослідження стало вивчення стану реалізації завдань Базового компоненту дошкільної освіти, завдань освітніх програм, визначення рівня активізації у дітей навичок раціонального використання набутих знань і умінь в практичній діяльності в оточуючому середовищі,та коректив при подальшому плануванні освітньої роботи, вихователями всіх вікових груп та фахівцями.

Моніторинг було проведено у вересні 2021 року з вихованцями груп дошкільного віку, а у січні 2022 і з вихованцями груп раннього віку. Підсумковий, не проведено, у зв’язку із введенням воєнного стану в країні, та унеможливлення здійснити педагогами моніторинг особисто. Також виникли проблеми у взамозв’язку між педагогами та батьками вихованців. Тому результати узагальнено відповідно показників січня 2022 р.

Ключовим етапом моніторингового дослідження стало узагальнення даних щодо сформованості компетентності дошкільників за освітніми напрямами.

Порівняльний аналіз засвоєння базових знань з основних розділів програми свідчить про те, що узагалі діти засвоїли завдання освітніх напрямів, також вказує на позитивну динаміку досягнень дітей, істотне підвищення рівня оволодіння дітьми програмовим матеріалом у січні, в порівнянні з показниками вересня 2021 року.

ЗВЕДЕНА ТАБЛИЦЯ ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ДОСЯГНЕНЬ ДІТЕЙ ЗА ОСВІТНІМИ НАПРЯМАМИ У МЕЖАХ БАЗОВОГО КОМПОНЕНТА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Кiлькiсть переглядiв: 258

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930