МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ

За 2016-2017 н.р.

Для реалізації завданнь діючих програм, зміст (інваріантної та варіативної) складової Базового компоненту дошкільної освіти, педагоги в своїй освітній діяльності використовують різноманітні форми організації дітей: спеціально організовану навчальну діяльність (заняття, дослідницько-експериментальна діяльність, корекційні заняття, індивідуальну роботу, спостереження, екскурсії, свята та розваги тощо) та самостійну діяльність дітей (художню, рухову, ігрову тощо). У системі педагогічних засобів впливу на дитину поєднуються різні типи занять: фронтальні, групові, індивідуально-групові.

Порівняльний аналіз засвоєння базових знань дошкільної освіти з основних розділів програми свідчить про достатній рівень сформованості показників компетентності дітей, аналіз моніторингу вказує на позитивну динаміку досягнень дітей, істотне підвищення рівня оволодіння дітьми програмовим матеріалом наприкінці навчального року. Слід відзначити, що найвищі показники продемонстрували вихованці груп дітей старшого дошкільного віку, що свідчить про фахову майстерність педагогів дітей старших груп. Найвищі показники компетенції дітей з освітньої лінії «Гра дитини», що свідчить про улюблену діяльність дітей дошкільного віку; найнижчі «Мовлення дитини». На кінець року покращились показники з усіх ліній розвитку. Результати моніторингу знань дітей націлюють на посилення роботи з розвитку українського мовлення. Це зумовлено як об'єктивними причинами – умовами білінгвізму нашого регіону, так і суб'єктивними – дорослі приділяють недостатню увагу українському мовленню спілкування між батьками і дитиною рідко відбувається на українській мові. Необхідно активізувати спілкування вихователів та батьків з дітьми в повсякденному житті на українській мові у всіх вікових групах.

Освітні лінії Ранній вік Дошкільний вік
Місяць Місяць
січень травень вересень травень
Загальний результат (%) Загальний результат (%)
в д с н в д с н в д с н в д с н
Освітня лінія «Особистість дитини» 0 0 28,6 71,4 0 38,1 61,9 0 0 15,6 60,5 23,9 14,4 43,3 39,8 2,5
Освітня лінія «Дитина у соціумі» 0 0 40,5 59,5 0 35,7 54,8 9,5 0 11,3 66,3 22,4 9 45,8 41,3 3,9
Освітня лінія «Дитина у природному довкіллі» 0 0 35,7 64,3 0 28,6 52,4 19 0 5,4 54,1 40,5 11,4 40,3 45,3 3
Освітня лінія «Дитина у світі культури» 0 0 31 69 0 38,2 54,8 7,1 0 8,3 72,2 19,2 12,4 41,8 41,3 4,5
Освітня лінія «Гра дитини» 0 0 38,1 61,9 0 50 38,1 11,9 0 25,4 57,6 17 8,9 47,3 40,8 3
Освітня лінія «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» 0 0 45 55 0 21,4 66,7 11,9 0 5,4 59 35,6 15,9 43,3 36,3 4,5
Освітня лінія «Мовлення дитини» 0 0 40,5 59,5 0 43,2 45,2 14,3 3,9 15,6 45,4 35,1 11,9 27,9 51,7 8,5
Кiлькiсть переглядiв: 35

Календар

Попередня Січень 2018 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031