ПЛАН РОБОТИ

Консультативного центру «Сім’Я»

(для батьків, діти яких не охоплені дошкільною освітою)

Мета консультативного центру «Сім’Я»

Надання психолого-педагогічної допомоги батькам або особам, які їх замінюють, підтримка різнобічного розвитку особистості дітей, які виховуються в умовах сім'ї; сприяння забезпеченню єдиних вимог і наступності сімейного і суспільного виховання.

Основними завданнями Консультативного центру є:

- надання консультативної допомоги сім’ї по різним питанням виховання, навчання і розвитку дитини дошкільного віку;

- сприяння соціалізації дітей дошкільного віку (прилеглого до ЗДО мікрорайону), які не відвідують освітні установи, через заняття з вихователями та фахівцями в груповому соціумі дітей, заняття з психологом для забезпечення їх рівних стартових можливостей під час вступу до школи;

- забезпечення взаємодії між закладом дошкільної освіти № 42 «Сонечко» й іншими організаціями соціальної служби (підтримка дітей і батьків або осіб, які їх замінюють), поліклінікою, юридичною установою;

- проведення практичним психологом комплексної профілактики різних відхилень у психосоціальному розвитку дітей дошкільного віку, які не відвідують освітні установи.

Основний зміст діяльності консультативного центру:

Робота з батьками (законними представниками) і дітьми проводиться в різних формах:

- первинний прийом;

- консультування по запиту батьків (індивідуальне, групове)

- організація заочного консультування в телефонному режимі, через електронну пошту та організацію роботи сайту навчального закладу;

- «Телефон довіри»;

- корекційно-розвивальні заняття (індивідуальні або групові);

- сумісне заняття з батьками і дитиною.

Послуги, що надаються консультативним центром:

- освіта батьків (законних представників) – інформування батьків, направлене на запобігання виникаючих сімейних проблем; формування педагогічної культури батьків з метою об'єднання вимог щодо виховання дитини з боку всіх членів сім'ї, формування позитивних взаємин в сім'ї;

- підтримка батьків дітей з особливими освітніми потребами та їх залучення до участі у навчально-реабілітаційному процесі;

- діагностика розвитку дитини – психолого-педагогічна діагностика, визначення індивідуальних особливостей і схильностей особи, її потенційних можливостей, а також виявлення причин і механізмів порушень в розвитку, соціальній адаптації, розробка рекомендацій щодо подальшого розвитку і виховання дитини;

- консультування (психологічне, соціальне, педагогічне) – інформування батьків щодо фізіологічних і психологічних особливостей розвитку дитини, основні напрями виховних дій, подолання кризових ситуацій;

- проведення корекційних і розвиваючих занять на основі індивідуальних особливостей розвитку дитини, направлених на навчання батьків щодо організації виховного процесу в умовах сім'ї;

- соціальна та фізіологічна адаптація дитини в дитячому колективі – розвиток у неї навиків соціальної поведінки і комунікативних якостей особистості.

Кiлькiсть переглядiв: 64

Календар

Попередня Липень 2020 Наступна
ПВСЧПСН
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031